Welke collectebonnen zijn er?

• Kaart  20 x € 0,50  totaal per kaart € 10,-
  • Kaart  20 x € 1,00  totaal per kaart € 20,-
  • Kaart  20 x € 2,00  totaal per kaart € 40,-
  • Collectecheques van € 10,-
  • Collectecheques van € 20,-

Wat is het nummer van de collectebonnenrekening?

NL.37.INGB.0007.4601.09 t.n.v. Protestantse Gemeente te Apeldoorn, inzake collectebonnen.

Hoe kan ik collectebonnen bestellen?

1. Online
    Via deze link kunt u online collectebonnen bestellen. U kunt aangeven welke bonnen u wilt, en deze direct via i-Deal betalen.
  2. Telefonisch
    Naar tel. 055-3557678.  De bonnen worden per post naar u toegestuurd.
    Het bedrag kan worden overgemaakt bovengenoemde rekening met vermelding: telefonische bestelling.
  3. Overschrijving
    Via bovengenoemde rekening, met duidelijke vermelding van:  naam, adres, postcode en welke bonnen u wenst te ontvangen. De bonnen worden per post naar u toegestuurd.
  4. Ophalen
    Collectebonnen kunnen worden gehaald bij het Kerkelijk Bureau. Het Kerkelijk Bureau is geopend op  dinsdag van 09.00 uur tot 12.00 uur. De bonnen kunnen dan contant of via een overschrijving worden betaald.
  5. Per e-mail
    Collectebonnen kunnen ook via de mail worden besteld:
    De bonnen worden per post naar u toegestuurd. Het bedrag kan worden overgemaakt op bovengenoemde met vermelding:
    “mail bestelling”.