Over ons

Hartelijk welkom op de website van de Protestantse Gemeente Apeldoorn. Geroepen door God en gedragen door Zijn liefde willen wij als kerk in Apeldoorn leven uit het geloof in Jezus Christus.

Op deze website vindt u nieuws, informatie over kerkdiensten, evenementen, de verschillende wijkgemeenten, en de organisatie hierachter. In het menu aan de rechterkant vindt u alle informatie over de organisatie van de Protestantse Gemeente Apeldoorn.

Privacyverklaring

Voor de Protestantse Kerk in Nederland en haar gemeenten is privacy en een veilige omgeving van groot belang. Klik hier om de gehele privacyverklaring te lezen.

Classicale vergadering Veluwe

Apeldoorn valt onder de Classicale vergadering Veluwe. Meer informatie hierover vindt u op: www.pknclassisveluwe.nl

Pioniersplek van de Protestantse Gemeente Apeldoorn

De Protestantse Gemeente Apeldoorn heeft 1 pioniersplekken:

De Vuurplaats
Pioniersplek De Vuurplaats is een plek voor inspiratie en verbondenheid rondom geloven, gericht op mensen tot 45 jaar.

Centrale Diaconie
In de Vogelbuurt in Zuid en in Kerschoten (twee buurten in Apeldoorn), is er buurtproject De Sleutel