Woonzorgboerderij de Besorhoeve zoekt hulp

Mark, Joyce en Chaira Adema willen graag een woonzorgboerderij oprichting in Apeldoorn. Op deze boerderij willen ze graag zorg bieden aan (jong)volwassenen die begeleiding nodig hebben naar zelfstandig wonen. Daarnaast willen ze een plek bieden aan mensen die tijdelijk rust zoeken en herstel nodig hebben, bijvoorbeeld vanwege een burn out. Dit willen ze doen vanuit een protestants christelijke wereld- en levensvisie met bijbehorende normen en waarden.

Locatie

Om de woonzorgboerderij op te starten zoeken Mark, Joyce en Chaira op zoek naar een locatie. Nadat een koop in Beemte Broekland niet doorging, wordt er nu breder gezocht. Ze zijn nu ook op zoek naar leegstaande panden die niet per se te koop staan, maar wel rust en ruime (kunnen) uitstralen zoals kerken, kleine scholen enz.

Informatieavond

Ook dit jaar wordt er een informatieavond georganiseerd. Wilt u meer weten over De Besorhoeve of kent u mensen die wel meer informatie zouden willen? Dan bent u van harte uitgenodigd om op dinsdag 29 mei vanaf 20u onder het genot van koffie/thee meer informatie over onze stichting in oprichting te krijgen in de Samuelkerk aan de Talingweg. Graag even aanmelden via

Meer weten?

Wilt u meer weten over de Besorhoeve, wat ze doen of hoe u kunt helpen? Bezoek dan de de website www.besorhoeve.nl.