Vacature receptie kerkelijk bureau

De Protestantse gemeente Apeldoorn is op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die op maandagochtend diverse werkzaamheden wil verrichten bij de receptie van het Kerkelijk Bureau.

Samen met de vrijwilliger van de dinsdagochtend zorg je ervoor dat alle taken wekelijks worden uitgevoerd. De taken zijn afwisselend en uiteenlopend. Je verzorgt in- en uitgaand telefoon- en e-mailverkeer. Ontvangt bezoek, verkoopt collectebonnen. Verwerkt de mutaties in het interne adressenbestand en het preekrooster. Je controleert en bestelt kantoorartikelen. Daarnaast ondersteun je de overige collega’s van het Kerkelijk Bureau.

Wij vragen een positieve, meelevende houding. Kennis en ervaring met  Word en Excel en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt algemene kennis van onze kerkelijke organisatie in Apeldoorn.

Je bent beschikbaar op maandag tussen 9.00 en 12.00 uur. Een vrijwilligersvergoeding is mogelijk.

Reacties voor 31 maart 2023 naar Henk van Bergeijk, hoofd Kerkelijk Bureau via