Natuurlijk zijn kinderen en jongeren van harte welkom in de kerk. Maar hoe zorg je ervoor dat ze zich ook welkom voelen? Of je nu werkt in een gemeente met veel of weinig kinderen en jongeren, het blijft een uitdaging om van je kerk een plek te maken waar kinderen en jongeren zich écht thuis voelen en gezien worden.

Daarom biedt JOP, Jong Protestants, een gratis training aan, speciaal voor jongerenwerkers in de kerk. De JOP Trainingsavonden vinden plaats op 11 locaties in het land, waaronder in Apeldoorn. Op donderdag 13 september vindt de training plaats in de Julianakerk in Apeldoorn. De avond begint om 19.00 uur en duurt tot 22.00 uur.

Wil je je aanmelden, of meer weten over de training? Kijk dan op de website van JOP.