Expositie Grote Kerk “Leren van oude meesters”

Elke zomer staat de Grote Kerk aan de Loolaan in Apeldoorn in het weekend voor iedereen open. Bijvoorbeeld om het indrukwekkende gebouw ook van binnen te ervaren, te genieten van exposities en van musici die hun talenten laten werken. Of zo maar eens een goed gesprek te kunnen hebben.
We zijn er trots op deze zomer de expositie ‘Leren van oude meesters’ gerealiseerd te hebben. Te zien is het werk van Lisa Wiersma, Maria Wiersma en Nard Kwast. Bekend van het televisieprogramma: ‘Het geheim van de meester’ met de reconstructie van de Nachtwacht. Nard was ook al eerder deelnemer aan ‘Project Rembrandt’.
Daarnaast staat ‘Bloemsierkunst Wim van Munster’ met zijn team garant voor sfeervolle bloemstukken.
Welkom tussen 16 juli-10 september op de zaterdagen en zondagen van 11.30-16.00 uur. Met het afwisselende muziekpodium van 14.00-16.00 uur. Gratis entree. Parkeren achter de kerk.
www.grotekerkapeldoorn.nl