Benefietconcert “Light has a name”

Kom jij op vrijdagavond 20 mei ook naar ons Feest van Licht in Apeldoorn? Voor jouw donatie van 20 euro krijg je een kaartje! Met wie kom jij?

Op vrijdagavond 20 mei organiseren we, in samenwerking met de Apeldoornse kerken De Koningshof, de Tabernakelkerk en De Voorhof en zangeres Eline Bakker het benefietconcert ‘Light has a name’. Want licht draagt een naam: God, Jezus en die van jou! Ontdek wat dit betekent tijdens deze sfeervolle avond uit met diepgang. Met prachtige muziek en aanbidding door Eline Bakker (o.a. bekend van ‘Jezus overwinnaar!’, persoonlijke bemoediging en meer!

Opbrengst voor het goede doel!
Omdat we ook letterlijk licht willen brengen in levens van anderen, is dit concert een benefietconcert voor het goede doel! In ruil voor jouw donatie van 20 euro krijg jij een kaartje! Van elk kaartje gaat 10 euro naar beter onderwijs voor weeskinderen in Zuid-Afrika! Lees hier meer over dit prachtige project!!

Doneer en ontvang jouw kaartje!
Jouw kaartje scoren? Klik op de gele button ‘doneer nu’. Wil je 1 kaartje? Doneer dan 20 euro. Wil je meer kaartjes? Doneer dan 20 euro x aantal kaartjes). Je ontvangt daarna jouw toegangsbewijs per e-mail! Locatie van deze avond is de Tabernakelkerk, Waalstraat 2 in Apeldoorn. De avond start om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) en duurt tot 22.30 uur, inclusief pauze (met shoppen voor het goede doel).

Voor deze avond gelden geen beperkende corona-maatregelen. Mocht door aangescherpte corona-maatregelen het concert toch niet door kunnen gaan, dan wordt deze verplaatst. Je ontvangt hierover vanzelf bericht. Je kaartje wordt dan doorgeschoven.