Op zondag 12 januari 10:00 uur gaat Andries Knevel weer voor in een Ontmoetingsdienst in de Grote Kerk van Apeldoorn. Deze diensten worden al jaren op de 2e zondag van de maand gehouden. Ze kenmerken zich door eigentijdse muziek en een laagdrempelige verkondiging van het evangelie.

Drs. Andries Knevel (67) is theoloog, schrijver en voormalig radio- en televisiepresentator. Hij is de voormalig programmadirecteur van de EO. Opgegroeid in een christelijk-gereformeerd gezin, studeerde hij economie aan de VU, waar hij overtuigd christen werd en de overstap maakte naar de studie theologie.

Het thema van de viering is “Zie mij, mijn God!”
Vanaf 9:30 uur staan de deuren van de kerk wijd open voor een ieder die geïnteresseerd is in religie, in muziek en zang, maar ook voor een ieder die op zoek is naar rust en bezinning, geloof, hoop en liefde.