De Jachtlaankerk aan de Jachtlaan in Apeldoorn verwelkomt op 15 juni en 16 juni kunstenaars voor het evenement Zicht op Kunst. Het is de eerste editie van dit evenement.

Aan dit evenement komen de verschillende vormen van kunst aan bod. De kunstenaars zullen bezig zijn aan nieuwe werken, zoals schilderen en fotograferen. Ook is er tijdens dit evenement een expositie van de deelnemende kunstenaars.

Naast de beeldende kunst zijn er dit weekend ook diverse muzikale optredens. Iedere middag zijn er meerdere optredens, waarbij de vleugel en de zingende kunst centraal. Een afwisseling van stijlen maakt het leuk om de Jachtlaankerk te komen bezoeken.

De kunstenaars zullen tijdens werken iets vertellen over hun kunst, wat ze inspireert en hoe een werk tot stand komt.

Met dit evenement wil de Jachtlaankerk laten zien dat kunst en bezinning een bijzondere combinatie is. Met kunst en muziek zoekt de Jachtlaankerk op deze middagen in het bijzonders de verbinding met de bewoners van de wijk, maar ook eenieder die geïnteresseerd is in kunst, muziek en bezinning.

Waar: Jachtlaankerk, Jachtlaan 143 Apeldoorn
Wanneer: zaterdag 15 juni, zondag 16 juni