Kerst kleur je samen geslaagd!

Deze adventsperiode heeft Kerkplein7 de mensen bij elkaar willen brengen met het project Kerst kleur je samen. Op verschillende plekken in Apeldoorn was er mogelijkheid om de speciaal ontworpen mindful Kerstkleurplaten en -kaarten te kleuren.

En dat werd gedaan! Nadat wethouder Paul Blokhuis op 7 december het startschot gaf, werd er ondermeer gekleurd bij de kidsclub van de Sleutel in Zuid en Kerschoten en de Kidsklup van de Klup in Apeldoorn. Daarnaast gingen verschillende basisscholen op bezoek bij verzorgingshuizen om jong en oud samen te laten kleuren. Zo werd er op veel verschillende plekken, binnen en buiten de kerk, samen gekleurd.

En, er kan nog steeds gekleurd worden!

Voor kinderen is er een speciale afsluiting met een kleurwedstrijd. Op zaterdag 24 december kunnen zij met hun mooist ingekleurde kleurplaat naar het Kinderkerstfeest in de Drie Ranken komen. Zij kunnen deze voor het begin van de dienst, die om 19:00 uur begint, inleveren. Aan het einde van de dienst wordt de winnaar bekend gemaakt. De kleurplaat is nog te downloaden via de website www.kerst055.nl. (http://kerst055.nl/activiteit/kinderkerstviering-met-kleurwedstrijd/)

Met de laatste kleuracties in het vooruitzicht, kunnen we vast terugkijken op een mooi en geslaagd project. Iedereen, jong en oud, rijk en arm, heeft met elkaar het Kerstverhaal kunnen beleven