De oecumenische wandelgroep Bidden met de Benen organiseert een aantal keren per jaar een meditatieve wandeling in of in de omgeving van Apeldoorn.

Op zaterdag 8 februari 2020 begint de volgende wandeling om 9.30 uur in de Bronkerk, Hoenderloseweg 10, 7339 GH Ugchelen.

Het jaarthema is “Onderweg zijn” . Na een inleiding in de kerk gaan we onderweg. U kunt de wandeling individueel of in groepjes lopen. Er is een wandeling van 10 km. en een van 15 km. Een gedeelte van de wandeling wordt in stilte gewandeld om te mediteren en meer van de omgeving te genieten, en er is een pauze-plek om bij te praten en de inwendige mens te versterken.

Opgeven is niet nodig, een vrijwillige bijdrage mag. Voor meer informatie over de wandelingen kun je contact opnemen met:

Coen van ’t Riet, tel tel. 055-5413183, en
Henri ten Brinke, tel. 055-3015015, .

De nieuwsbrief kunt u aanvragen op

U bent van harte uitgenodigd om mee te wandelen!