Regelmatig starten er weer diverse Alpha Cursussen in Apeldoorn. Een goed moment om anderen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met het christelijk geloof! In Apeldoorn zijn inmiddels mensen uit 11 kerken betrokken bij de Alpha campagne.

Over de Apha Cursus

Alpha werd begin jaren ’90 in het Verenigd Koninkrijk ontwikkeld als een introductiecursus voor het christelijk geloof. In korte tijd werd de cursus erg populair in binnen- en buitenland. Wereldwijd hebben 29 miljoen mensen een Alpha gevolgd. In Nederland hebben meer dan 250.000 mensen een Alpha gevolgd vanuit een van de 700 kerken die de cursus aanbieden.

Vanaf 1 september wordt wereldwijd een nieuwe landelijke campagne gestart met Bear Grylls in de hoofdrol. Hij wordt hèt gezicht van Alpha. Hij is een wereldberoemde avonturier, bestsellerauteur en televisiepresentator. Zijn carrière staat volledig in het teken van survival en avontuur.

Meer informatie: alpha-cursus.nl

Gebedsbijeenkomst

Een geweldige campagne kan nog steeds nutteloos zijn als we niet samen bidden. De eenheid van kerken die tot stand komt in de voorbereiding van deze campagne is geweldig om te zien. Als start van de campagne willen we daarom als gezamenlijk betrokken kerken elkaar ook in gebed ontmoeten op 24 augustus om 19.45 tot 21.00 uur in de Tabernakelkerk.

Voor vragen en opgave op kunt u terecht bij Els Hanekamp, , tel.0625186376.