Op vrijdag 15 november 2019 organiseren wij, de Rooms-Katholieke geloofsgemeenschap Antonius uit de Vecht, de Protestantse Gemeente Terwolde – de Vecht en de Wilhelminakerk, een lichtjesregen voor iedereen!!

Honderden kaarsjes staan dan rond de Wilhelminakerk in de Beemte, klaar om aangestoken te worden door u! Kaarsjes die u kunt aansteken ter nagedachtenis aan een geliefd persoon of ter ondersteuning van iemand, voor een betere wereld of voor uw persoonlijke gedachte!
Het koor Step by Step uit Bussloo o.l.v Marlies Tiemens werkt mee aan de dienst, Dik en Bea Singel komen spelen op hun doedelzak.

Alle drie geloofsgemeenschappen hopen dat u met velen komt (kerkelijk en niet kerkelijk) om in gezamenlijkheid deze lichtjesregen te ontsteken. Wat zou het toch mooi zijn om te zien hoe honderden kaarsjes, de duisternis zullen verlichten.