Is jouw kerk al duurzaam? Wil je weten wat je nog meer kunt doen? Wil je er iets aan overhouden? Kom dan op 6 oktober naar de Gelderse Netwerkdag Kerk en Duurzaamheid en laat je inspireren door het verhaal van en door Reinier van den Berg (weerman/Universiteit Wageningen), Martine Vonk (Christen Unie), Chris Stoffer (SGP), e.a . Ook zijn er diverse organisaties aanwezig die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben om je te laten zien wat er allemaal in en voor jouw kerk mogelijk is. De Jachtlaankerk aan de Jachtlaan 141 in Apeldoorn is de gastheer van deze dag.

Er zijn diverse workshops op het gebied van duurzame energie, verantwoorde voeding en eerlijke handel.

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door de Protestantse Gemeente Apeldoorn, Werkgroep duurzaamheid Apeldoornse Beraad van Kerken en stichting de Kim

Kosten: € 10,00 inclusief duurzame maaltijd.

Opgave tot 1 oktober met vermelding van het aantal personen via: of telefonisch 0618193612

Kijk voor meer informatie ook op:
laudato-si.nl
www.groenekerken.nl