In het afgelopen voorjaar was het onduidelijk of we door konden gaan met de wandelingen voor Bidden met de Benen.
Gelukkig hebben zich nieuwe routemakers gemeld, waarvan sommigen oude routes nakijken en geschikt maken voor een wandeling in de directe toekomst, en anderen de uitdaging aangaan van nieuwe routes uitzetten.

Welkom, en alvast bedankt!

Op deze manier kunnen wij in ieder geval een aantal wandelingen door laten gaan! Nieuwe routemakers kunnen zich nog steeds melden bij Ben van Assema of R. Dashorst.

Jaarthema

We beginnen in oktober met een nieuw Jaarthema:
” De Kracht van de Verbeelding ”
Voorafgaande aan elke wandeling wordt rondom dit thema een inleiding gehouden, elke keer komt een ander deelthema aan bod.

De data voor de volgende wandelingen zijn:

14 oktober 2017: Hervormde kerk Hall, Dorpsstraat 57, 6964 AA Hall Deelthema: Verbeelden

11 november 2017: Dorpskerk Wilp, Dorpsstraat 35, 7384 AS Wilp Deelthema: Verbinden

10 maart 2018: Twello Deelthema: Delen

14 april 2018: Busloo Deelthema: Helen

Wij verzamelen om 9.30 uur in de aangegeven kapel of kerk. Bij elke wandeling lopen wij een stuk in stilte en er is een pauzemogelijkheid. Er is een wandeling van ± 10 km. en een van ± 15 km.

Voor meer informatie over de wandelingen kun je contact opnemen met:
Henri ten Brinke, tel. 055-3015015, en
Ronald Dashorst, 06-16912727,