Onze Wijkgemeente Jachtlaankerk en Kapel Hoog Soeren is een betrokken gemeenschap, die open staat voor iedereen die mee wil doen. Jong of oud, lid of geen lid, wonend in de wijk of er buiten: u bent van harte welkom.

Wij laten ons inspireren door de verhalen uit de Bijbel. Wij zien ze als spiegels, waarin een ieder iets van haar of zijn eigen leven kan herkennen. De verhalen geven woorden aan onze ervaringen in voor- en tegenspoed en aan onze ervaringen met God. We delen ze door ernaar te luisteren, door er met elkaar over in gesprek te gaan, ze te verbinden aan onze eigen verhalen of door ze te zingen. Muziek speelt in onze wijkgemeente een belangrijke rol.

Onze Wijkgemeente is onderdeel van de Protestantse Gemeente Apeldoorn met een eigen profiel. Een groot aantal leden is afkomstig van buiten onze geografische wijk.

Kapel Hoog Soeren
In de Kapel Hoog Soeren wordt gemiddeld eens in de 14 dagen op zondag om 10 uur een dienst gehouden. ‘s Zomers zijn er in de Kapel zogenaamde ‘Onderwegdiensten’. Tevens fungeert de Kapel als trouwlocatie voor zowel kerkelijke als burgerlijke huwelijken.

Voor meer informatie zie ook de relevante pagina op “kerken Apeldoorn”

• Ds. Michiel de Leeuw

Predikant