Online luisteren

Wilt u luisteren naar een dienst van de Drie Ranken, de Goede Herderkerk, de Jachtlaankerk of de Grote Kerk? Dan kunt u via de website van Kerkomroep diensten live luisteren of terugluisteren.

Voor het luisteren van diensten vanuit de Eben Haëzerkerk kunt u naar de site van Kerkdienst Gemist. De diensten van de Protestantse Wijkgemeente Apeldoorn Noord Oost vanuit de Julianakerk kunt u hier beluisteren of terugluisteren.

Giften

De Kerkradio Apeldoorn is financieel zelfstandig en wordt geheel bekostigd uit uw vrijwillige bijdragen. Met uw gift brengen wij in Apeldoorn Gods woord – De Blijde Boodschap – bij u thuis. Helpt u mee om de Kerkradio Apeldoorn in de lucht te houden?

Uw bijdrage is van harte welkom op rekening NL43INGB0000859054 t.n.v. Kerkradio Apeldoorn. Op onze website www.kerkradioapeldoorn.nl staan meer details.

Voor meer informatie of problemen met de ontvangst kunt u bellen naar 055-5415844 (Henk de Boer) of 055-3603901 (Jan Holtman). U kunt ook een bericht sturen naar of via onze wensite www.kerkradioapeldoorn.nl