Hoe ziet het diaconaat in jouw gemeente er uit? Hoe bereik je de mensen die hulp echt het beste kunnen gebruiken? Welke hulp kun je bieden, wat sluit aan bij de talenten van de gemeenteleden. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat dat werk niet alleen op de schouders van de diaconie of een groepje gemeenteleden terechtkomt, maar dat de hele gemeente erbij wordt betrokken? tijdens de volgende netwerk7 borrel op vrijdag 2 september gaan we hierover in gesprek. Diaconaat is te belangrijk om aan het toeval over te laten! Dat betekent concreet doelen stellen en plannen maken om die doelen te verwezenlijken.

Iedereen die zich betrokken weet met dit thema binnen en over de kerkmuren, is van harte welkom. Locatie is schenkers, Van Kinsbergenstraat 8 in Apeldoorn.

Programma

Het programma op vrijdag 2 september is als volgt: inloop vanaf 16:30. Het inhoudelijke programma duurt van 16.45 –17.30 uur. De aanwezigen gaan met elkaar over het thema in gesprek, deze netwerkborrel is om 18.30 afgelopen. De eerste 3 drankjes zijn op rekening van Kerkplein7.

Aanmelden

1. Geef door dat je komt via een whatsapp op 06-38907257, dan voegen we je toe aan de netwerk7 groep en blijf je op de hoogte.
  2. Via